SanneTorenbosch.reismee.nl

30 Maart

30 Maart! 1 van de 2 data waar ik lang naar heb uitgekeken. De eerste dag van mijn verlof! Over exact een week zit ik al in het vliegtuig naar het oh zo mooie en warme Mexico. Tenminste wat ik van de verhalen en foto's van internet moet geloven, dat ik het bijna zelf mag ondervinden is een heel fijn idee!

Heel gek voelde het vanmorgen dat ik niet naar De Vuursteen hoefde en dát dus 3 maanden niet! Hoe lief mijn collega's allemaal ook zijn, ik ga ze ook zeker wel een beetje missen, maar om 3 maanden niet de verplichting te hoeven hebben om te werken... Heerlijk vooruitzicht.

Nog één week om de laatste dingetjes te regelen en mijn tas in te pakken. Een hoop kleine dingetjes, merk ik nu, maar toch nog wel wat werk! Beetje stress, maar komt vast goed!

Ik tel de dagen af!

Reacties

Reacties

Monique

Lieverd! Ik wens je een fantastische tijd!! Heerlijk genieten van alles om je heen!

hendrik

Heul veul plezier, succes, word vast leuk.

Steffannie

Heeeeeeele fijne reis met alle plezier wat je maar kunt wensen! Doe voorzichtig Maar geniet ... Meer in de vorm dat je geen leutje paõlo mee terug krijgt ;-) xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!