SanneTorenbosch.reismee.nl

6 APRIL IS HET ZOVER!

Al een tijdje dacht ik erover na om een reis te maken. Ik ben trots op mezelf dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt om het ook daadwerkelijk te gaan doen!

Waar wil ik heen? Wil ik alleen, met een bekende of met onbekenden? Kan ik genoeg sparen?Maar wat moet ik met mijn werk? Allemaal vragen die na mijn besluit opborrelden.

Als eerste besloot ik op mijn werk te vragen of het een mogelijkheid was om onbetaald verlof op te nemen. Na overleg heb ik toestemming gekregen voor de aangevraagde 3 maanden! Dit was een heel goed begin!

Het leek me heel leuk om richting Nepal/Tibet te gaan, maar na heel wat zoeken op internet, avondjes filmpjes kijken, elke zondag 3 op reis en andere reisprogramma's begon Midden-Amerika mijn aandacht te trekken! Die 2 combineren zou lastig worden en ik moest van mezelf een keuze maken om verdere plannen te maken. Midden-Amerika it is!

Ik ben gaan zoeken naar wat ik daar precies wilde doen en welke landen/plaatsen/gebieden ik sowieso wilde zien. En jemig, wat staat internet hier vol mee. Sommige avonden zat ik zo lang achter de laptop dat ik niet meer wist wat ik precies aan het zoeken was. Uiteindelijk heb ik besloten om het eerste deel van mijn reis met een groep te reizen. De reis die ik uitgezocht heb begint in Mexico en eindigt in Costa Rica. Daar blijf ik dan nog een paar weken, nog niet echt plannen gemaakt voor de tijd die ik daar ben wat nog best spannend is voor iemand die het liefst alles geregeld heeft. Maar ik begin steeds meer aan het idee te wennen! Terugweg vlieg in nog via New York, waar ik nog 4 dagen verblijf.

Ik wil nu alvast de mensen bedanken die mij hebben geholpen met uitzoeken/boeken etc, tips hebben gegevens, spullen hebben uitgeleend en vooral die wat mental support hebben gegeven!

En jemig wat heb ik er zin in!!

Reacties

Reacties

Harry Torenbosch

Muis,

Geniet van deze geweldige periode. We missen je nu al (snik).

Pa

wieny

Sanne, geniet van alles. Het is je zo gegunt.
Liefs van mij:-)

Gea Mensinga

en nog een fluitje gevonden?? fuut fuut!!
He Sanne, heel veel plezier en genieten!!! We zullen je volgen...en als je in het nauw komt...gewoon eev'm fluit'n ja!!!xxxx

Melissa

Heel veel plezier Sanne!
Ik hou het in de gaten als je er weer wat opzet (:

xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!